קראו מה מספרים מנויי FIXY אודות חווית השירות

" ברצוני להודות לכם על הטיפול בתיקון והחלפת הכרטיס ללא צורך בהדממת המקרר. ההליך היה אמנם בן מספר ימים, אך המקרר פעל בינתיים ולכן לא גרם לשיבושים רבים. 

ברצוני לציין במיוחד את העובדת שלכם, ורד, אשר אליה התקשרתי כבר במוצאי שבת להתלונן על התקלה במקרר, והיא החלה כבר בשבת בערב לארגן את ביקור הטכנאי.

היחס שלה והאכפתיות גרמו לי להמשיך ולהיות לקוחה שלכם.

דבורה נוה, באר שבע 

"הרשו לי לציין בפניכם את שרית מנקודת מבטי כלקוח. עובדת ראויה לכל מילה טובה וזאת על דרכה המקצועית, יחסה האישי והחם. שרית הינה פנס בולט בחושך המלווה אותנו ביום יום עת אנחנו נדרשים לבוא בקשר עם חברת פיקסי. 

אני שמח להמליץ על עובדת מקסימה זו."

צורי דורון דדוש

" ברצוני להודות לטכנאי צביקה, שהיה אצלי אמש לאחר שטכנאי קודם גרם לנזק ועגמת נפש. 

בשקט, במקצועיות, באדיבות ובהרבה סבלנות המכונה עבדה כבר אחרי 20 דקות של עבודה. הוא עבד אצלי כשעתיים לאחר שתיקן נזקים שעשה טכנאי קודם.

יישר כח לאנשים כמותו."

משפחת כהן, הרצליה

כלקוח שלכם זה מספר שנים, אני חש חובה להביע את הערכתי ותודתי הרבה לטכנאי של חברתכם בשם אריאל, שטיפל באצלנו בתקלת מזגן חוזרת. אריאל פעל במקצועיות רבה, תוך הסבר על מהות התקלה, אופן הטיפול בה וכיצד למנוע את הישנותה בעתיד. בכל מהלך הטיפול הוא נהג באדיבות וסבלנות רבה, ודאג גם להשאיר את סביבת העבודה נקייה ומסודרת ביום.
אריק בוטה